Kurzy

Kurzy

JAK DOSTAT ZNAČKU K ZÁKAZNÍKŮM 

2 hod online kurz

Hledáte nástroje či tipy, jak dostat vaši značku blíž k zákazníkům a rozšířit její povědomí? Připravila jsem pro vás online kurz na toto téma "Jak dostat značku k zákazníkům".

Tento kurz je navržen tak, aby vám pomohl pochopit jak začít a kdo jsou vaši cíloví zákazníci a jak s nimi pracovat.

Proč se přihlásit do tohoto kurzu?

  • Chcete se pohnout s vaší značkou kupředu a zvýšit její povědomí?
  • Chcete se naučit novým poznatkům z praxe z oblasti marketingu?
  • Chcete se dozvědět tajný klíč k úspěchu, který mi pomohl u všech značek ke zvýšení povědomí a růstu?
  • Chcete vědět, jak postupovat při výběru nejvhodnějších marketingových kanálů?
  • Chcete vědět, na co si dát při práci pozor a na co se zaměřit?

Pokud jste na některou z otázek odpověděli ano, tento kurz je přímo pro vás.:) Je totiž plný praktických příkladů z praxe a reálného života – tak, abyste si dokázali představit co dělat a jak postupovat u vaší značky.

V kurzu se s vámi podělím o můj tajný klíč k úspěchu za 15 let praxe v oblasti marketingu, který jen tak nevygooglujete a dále se dozvíte mnoho cenných informací přímo z mé praxe a zkušeností.

Co vás na online kurzu čeká?

  • Ukážeme si aktuální trendy na trhu, čím jsou zajímavé a praktické příklady, jak je můžete uplatnit pro svou značku.
  • Definujeme si vizi a cíle pro značku.
  • Podíváme se na to, čím je vaše značka či produkt výjimečná – zjistíte, jak identifikovat a zdůraznit jedinečné vlastnosti vašeho produktu či služby.
  • Hlouběji se podíváme na téma cílová skupina zákazníků, protože je to klíčové téma v celé marketingové komunikaci. Naučíte se, jak je definovat, pochopit a jak s nimi pracovat.
  • Podíváme se na marketingové kanály, čím se liší a jak vybrat ten správný kanál pro vaši službu či značku.
  • Naučíte se nové techniky a tipy, které okamžitě můžete začít aplikovat ve svém každodenní praxi.
  • A kromě toho ještě dostanete můj tajný klíč k úspěchu za 15 let praxe v oblasti marketingu!

Na konci kurzu budete mít lepší představu o tom, jak postupovat s vaší značkou či produktem ke zvýšení povědomí a budete umět definovat svou cílovou skupinu zákazníků a jak s nimi pracovat.

Přihlaste se a vydejte se na cestu ještě dnes!